Thursday, August 11, 2005

اهداف و خط مشی وبلاگ

همچنان که از نام و توضیح مختصر وبلاگ بر می آید هدف اصلی این وبلاگ این است که منبعی آنلاین برای معرفی کتاب های مناسب برای والدینی باشد که مایل اند نه تنها غریزه، تجربه ی شخصی، و هنر و ابتکار فردی خود را برای تربیت نسلی امیدبخش به کارگیرند بلکه دانش تئوریک خود را در مورد رشد و شخصیت موجود انسانی و الگوهای پرورش فرزند بسط دهند. ایده آل این است که این وبلاگ به بانک اطلاعاتی و مرجع جست و جو و معرفی کتاب هایی باموضوع فرزندپروری تبدیل شود.
این وبلاگ، مشخصات ثبت شده کتاب ها را با فرمتی که در پست های بعدی ملاحظه خواهید کرد درج می کند، مشخصاتی شامل: عنوان (عنوان اصلی)، نویسنده (مترجم)، ناشر، سال انتشار اولین ویرایش، شماره بین المللی کتاب، تعداد صفحات، و موضوع ( بر اساس «فیپا»). سپس شرحی از مندرجات و محتوای کتاب آمده است. در انتها نیز نظر شخصی فردی که کتاب را دراین وبلاگ معرفی کرده درج شده. (البته ممکن است معرفی کننده ی کتاب تمایلی به پر کردن این قسمت نداشته باشد.) تصویر روی جلد کتاب نیز اگر در دسترس باشد در وبلاگ قرار می گیرد.
از آن جا که ممکن است بازدیدکنندگان کتاب را خوانده باشند و نظر خاصی در مورد آن داشته باشند که برای دیگر خوانندگان این وبلاگ مفید باشد درانتهای هر پست امکان درج نظرات بازدیدکننده گان وجود دارد.
با کلیک کردن بر روی آیکون پاکت نامه در انتهای هر پست می توانید پست مذکور را به آدرس دوست(ان) خود بفرستید.
جستجو در مطالب این وبلاگ نیز توسط کادر بالای صفحه امکانپذیر است.
در ستون سمت راست نیز لینک هایی به سایت های سفارش آنلاین کتاب وجود دارد که ممکن است مورد نیاز برخی بازدیدکننده گان باشد.
برای دریافت مطالب وبلاگ از طریق ایمیل نیز میتوانید آدرس خود را در کادری که در ستون سمت راست وبلاگ به چشم میخورد وارد کنید.
بازدیدکننده گان علاقه مندی که مایل اند کتاب (های) موردنظر خود را در این وبلاگ به دیگران معرفی کنند می توانند با رعایت فرمت فوق، متن معرفی کتاب را به آدرس این وبلاگ بفرستند و به غنای کمی و کیفی محتوای این وبلاگ و تقویت یک حرکت فرهنگی غیرانتفاعی و داوطلبانه و عام المنفعه کمک کنند. این وبلاگ از پیشنهادات و نظرات مفید و تکمیل کننده ی بازدیدکنندگان نیز برای بهبود کیفی این حرکت استقبال می کند. این وبلاگی است از ما والدین برای ما والدین. در صورت تمایل برای حمایت از این حرکت به این وبلاگ در سایت یا وبلاگ خود لینک بدهید.
این وبلاگ هر هفته حداقل یک-دوبار به روز خواهد شد.

5 Comments:

  • مبارك باشه .موفق باشي

    By Anonymous Anonymous, at 9:39 am  

  • سلام...موفق و موید باشی....به وبلاگ من هم سر بزن.....مهرداد اردیبهشتی

    By Anonymous Anonymous, at 9:06 pm  

  • Well done!
    [url=http://zeanjyyo.com/ulnc/awwp.html]My homepage[/url] | [url=http://juiggfal.com/zznu/zbhw.html]Cool site[/url]

    By Anonymous Anonymous, at 6:30 pm  

  • By Anonymous Anonymous, at 6:30 pm  

  • Thank you!
    http://zeanjyyo.com/ulnc/awwp.html | http://sbfezzbw.com/uqng/szyy.html

    By Anonymous Anonymous, at 6:30 pm  

Post a Comment

<< Home