Sunday, April 09, 2006

قفسه کتاب های دیجیتالی

بسیاری از ما وقتی قدم در کتاب فروشی می گذاریم، ابتدا نگاهی به قفسه ها می اندازیم، و بعد کتابی را بر می داریم و نگاهی به مطالبش می اندازیم، فهرست را می خوانیم و احتمالا چند صفحه ای را مرور می کنیم، و گاهی مطالعه ی همان یکی دو صفحه ( یا بیشتر) جذب مان می کند و وادار به خرید کتاب می شویم! این پروسه ای مشهور در انتخاب کتاب است...
اینک بخش جدیدی به کتابخانه والدین اضافه کرده ایم زیر عنوان: «قفسه کتاب های دیجیتالی» کتابخانه والدین. در این بخش برشی از کتاب هایی که مناسب والدین و در موضوع فرزندپروری هستند به صورت فایل قابل دانلود در اختیار کاربران است. فعلا سه فایل که برش هایی از سه کتاب هستند با استفاده از دو منبع روی وب (1 و 2) در قفسه دیجیتالی قرارداده شده. اگر شما هم منابعی بر روی وب سراغ دارید که کتاب دیجیتالی در موضوع موردنظر ما در آن جا وجود داشته باشد می توانید از طریق کامنت همین پست یا از طریق ایمیل کتابخانه به ما اطلاع دهید. اگر مایل به همکاری با بخش قفسه دیجیتال و تایپ بخشی از یک کتاب هستید؛ می توانید به همین ترتیب با ما تماس بگیرید.
برای دیدن کتاب های موجود در قفسه دیجیتالی این جا را نگاه کنید. لازم به ذکر است که کتاب های فوق فعلا تنها در فرمت Microsoft Word در دسترس هستند.

1 Comments:

  • کتاب های کمک آموزشی عربی راهنمایی و عربی دبیرستان
    http://www.golha.net/alirezamizanian

    By Anonymous Anonymous, at 8:35 am  

Post a Comment

<< Home