Monday, October 10, 2005

خدمات جدید کتابخانه والدین

امروز یک آیتم جدید به ستون سمت راست اضافه شده: «لینکدونی». همچنان که احتمالا می دانید ابزار لینکدونی برای معرفی لینک های جالب و خواندنی به خواننده گان وبلاگ ها است. شما هم اگر به خبر یا مطلب جالبی درباره موضوعات مرتبط با این وبلاگ برخوردید می توانید از طریق ایمیل یا آفلاین یا کامنت در همین وبلاگ اطلاع دهید تا در لینکدونی در معرض دید سایر خواننده گان قرار گیرد.
آیتم جدید دیگر در ستون سمت راست، «فهرست مطالب آرشیو» است که از طریق آن می توانید به فهرست و لینکِ تمام عناوینی که تا به حال در کتابخانه معرفی شده دست پیدا کنید.
سرویس «بلاگلت» نیز همچنان در ستون سمت راست در خدمت شما است تا در هربار به روز شدن وبلاگ بتوانید مطالب وبلاگ را مستقیما توسط ایمیل ( بدون مراجعه به سایت) دریافت کنید.
راستی گهگاه می توانید نگاهی هم به لینک های سپاسِ «کتابخانه والدین» بیندازید، بیش از سی سایت و وبلاگ، کتابخانه والدین را به مخاطبان شان معرفی کرده اند، احتمالا در سایت ها و وبلاگ های این دوستان کتاب نیز مطالبی خواندنی خواهید یافت.
مراتب سپاس مجددم را به عنوان مسوول فنی و هماهنگی این وبلاگ از دوستانی که طی این مدت صمیمانه برای رونق کتابخانه والدین همکاری کردند اعلام می کنم؛ دوستان خوبی چون: الهام، محمد درویش، شیدا و شکوفه راستگو .

2 Comments:

  • سلام دوست عزيز
    دستت درد نكنه و خسته نباشي.در اولين فرصت برات مطلب مي فرستم.موفق باشي.نازنين

    By Anonymous Anonymous, at 4:29 pm  

  • سلام بر نداي عزيز
    خوشحالم كه خدمات جديدي را به اين سراي مجازي مفيد افزودي و ممنون از اينكه مرا مورد لطف خود قرار مي دهي. به اميد تداوم همكاري و رونق بيشتر اين صفحه.

    By Anonymous Anonymous, at 12:19 pm  

Post a Comment

<< Home